reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Luhový

Jozef Luhový

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, ktorý celkom náhle zistil, že bez písanie nedokáže existovať. Zoznam autorových rubrík:  Mojimi očami...všetky svoje lásky...Moja tvorba

reklama

...všetky svoje lásky...

O Vianociach

Jozef Luhový

O Vianociach

Prichádzajú Vianoce, sviatky kresťanské, príznačne nie najväčšie...

  • 9. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 468x
  • 0
Ako ma slovo okúzlilo...

Jozef Luhový

Ako ma slovo okúzlilo...

Kedysi dávno sa zrodil nápad. Vzal som ceruzku, sadol som si do lavice (bol normálny školský deň) a začal písať. Prišla učiteľka ja sa som stále písal. A neprestal som ešte dlho. Učitelia boli nadšení, že na ich hodinách zapisujem všetko, čo počujem. Keby tak vedeli...

  • 25. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 0
Ceruzka, aneb láska na prvú čiarku

Jozef Luhový

Ceruzka, aneb láska na prvú čiarku

Na stolíku leží kráska. Leskne sa v lúčoch slnka, ktoré si dali tú námahu s prenikaním cez žalúzie. Nádherne tvarovaná, presne taká, po akej som vždy túžil. Ostrá, nabrúsená, pripravená. Správne, je to ceruzka. No pozor, nie obyčajná. Je to moja versatilka, crayon, mechanická ceruzka, ako si to kto nazve. Moja láska.

  • 17. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 594x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu