reklama

Vianoce po druhé

Aneb, vitajte vo svete mojich Vianoc.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako je to dávno, čo moje Vianoce boli skutočne sviatkami mieru a pohody? Je to už veľmi dávno, nechce sa mi ani spomínať. Rok čo rok čakám a tŕpnem, čo urobím teraz.

Vianoce sú ten čas, keď tancujem po šťastí mojich milovaných, tak, ako tancovali bojovníci na víťaznom poli. Oni za to zožali slávu, po smrti mohli hodovať v sieňach predkov, naveky sa radovať v spoločnosti takých, ako sú oni, obsluhovaní valkýrami. Ja zbieram mŕtvoly svojich priateľstiev, ktoré som smrteľne poranil. Pre mňa si príde anjel pomsty, aby hodoval na zvyškoch toho, čo nazývam svojou dušou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre mňa niet kľudu v týchto sviatkoch, možno neviem obdaruvávať. Tlačím si svoj kameň na vrchol hory, aby, keď sa mi vyšmykne, napáchal ešte horšie škody ako naposledy. Tento kameň možno zničil niečo, čo mi prinášalo posledné iskričky nádeje do pohasínajúcej pahreby mojej vôle žiť. Pre mňa už niet Vianoc...

It's raining....

Jozef Luhový

Jozef Luhový

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, ktorý celkom náhle zistil, že bez písanie nedokáže existovať. Zoznam autorových rubrík:  Mojimi očami...všetky svoje lásky...Moja tvorba

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu