reklama

Najväčší nepriateľ

Stávajú sa podivné veci a nie každý deň je ten naj... Život vie aj pekne prekvapiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Bola hodina po polnoci, Silvetster. So skupinkou kamarátov a kamarátok sme sa vracali z lúki kdesi nad mestom, aby sme ten nový rok ešte nejak dooslavovali. A čo čert nechcel, stretli sme jednu dosť nepríjemnú (a nepríjemne ožratú) skupinku. Dvaja s vyholenými hlavami, plus jeden namelírovaný. Z nejakého dôvodu sme sa pri nich pristavili (bolo to pred jednou krčmou, niekto si tam asi spoznal známeho).

A ako to býva, namelírovanému debilkovi sa prestal pozdávať jeden kamarát. Začal sa do neho navážať, bez zjavného dôvodu. A začal sa s ním byť. To bolo prvé prekvapenie večera. Naivne som si totiž myslel, že takí ľudia vymreli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jeho dvaja holohlaví kamaráti, vidiac krv a vidiac boj, chystali sa nakopávať zadky. Stálo ma to dosť úsilia, ale udržal som oboch opitých náckov mimo boja. To bolo druhé prekvapenie večera. Tak nejak som totiž očakával, že sa na mňa pozrú, vrazia mi pár do nosa a odídu domlátiť môjho kamaráta. Nestalo sa.

Nakoniec sa mi podarilo bojujúcich oddeliť od seba (bola mi za to sľúbená večná pomsta od namelírovaného, ktorý zhodou okolností býva kúsok odo mňa) a odišli sme z miesta bitky. Netrvalo dlho a rozbehli sa za nami, vraj mu zašpinili bundu. A tu prišli tretie prekvapenie, pretože tí dvaja náckovia nebežali za nami, ale za svojim kamarátom, aby ho zastavili. Jeden sa dokonca ospravedlnil a zaželal šťastný nový rok. Neveril som svojim očiam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po prvý krát v živote sa ukázal alkohol ako nepriateľ horší ako krajná pravica. Tým dvom chalanom ďakujem, za to, že mi nerozmlátili hubu, aj za to, že krotili toho tretieho. Za to, že na chvíľu sa dokázali povzniesť nad násilie. Nikdy ich nebudem mať rád, nacizmus je proste humus (na druhú stranu sa to dá povedať aj o hnutí ANTIFA, ktorí používajú tie isté metódy, ak nie ja horšie), ale odteraz sa na nich budem pozerať o kúsok inak. A premýšľam. Fašizmus je zakázaný, no polícia s jeho prejavmi nič nerobí. Rozmýšľal som, aké by bolo krásne, keby sa zakázal aj alkohol. A tiež som premýšľal, ako dlho by to asi vydržalo. A ako by na to reagovala polícia. Pravdepodobne by proti tomu protestovali spolu s ostatnými...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je zvláštne, že ľudstvo, ktoré dokázalo poraziť toľkých nepriateľov, prehráva s nejakou tekutinou... Ako malé deti....

Jozef Luhový

Jozef Luhový

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, ktorý celkom náhle zistil, že bez písanie nedokáže existovať. Zoznam autorových rubrík:  Mojimi očami...všetky svoje lásky...Moja tvorba

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu