reklama

Sen

Patrím medzi ľudí, ktorí si svoje sny bohvieako nepamätajú. Sen ako príde, tak aj odíde. Ostane iba matná spomienka, alebo vôbec nič. Iba pár ich dokázalo preraziť bariéry mojej zábudlivosti. Iba tie naj...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vlastne ani neviem, v akom kontexte bol ten sen. Možno som predtým pozeral nejaký vojnový film, možno Jamesa Bonda, možno oboje. Bolo to dávno, nepamätám sa.

Utekal som. V snoch to je častý motív, to ešte viem. Netušil som prečo, ale bežal. Bolo to v nejakom hrade, zámku, proste v niečom. Obnažené kamené múry, nado mnou nočné nebo. Podivné svetlo. A podivné súvislosti.

Zahol som za jeden roh, celé to bolo ako labyrint. Nič nebolo počuť. Ticho neprerušované ani mnou. Žiadna ozvena krokov, žiadne hlasy. Priam majestátne mlčanie prostredia, pred ktorým som utekal. Náhle niekto čosi zakričal. Bežal som ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zabehol som za ďalší roh, no tam už ma niekto čakal. Chlapík s pištoľou, uniforma nápadne sa podobajúca na tie, čo mali jednotky SS. Žiaden zvuk. Pištoľou naznačil, že sa mám obrátiť. Urobil som to. Vtedy som nejakým zvláštnym spôsobom zistil, že cez trhlinu v múre sa pozerám smerom domov. Na chvíľu som bol šťastný.

Padlo šesť výstrelov.

Bol to naprosto dominantný zvuk. Priam sa vrýval do mojej snovej podstaty. A všetkých šesť guliek som cítil. Jedna po druhej sa mi zarývali do chrbta. Každý by vám bol ochotný odprisahať, že keď snívate, necítite bolesť. Ja som ochotný odprisahať, že sa to dá.

Tma... Nezobudil som sa. Nechápal som prečo, ak má človek umrieť, vždy sa zobudí. Zo sna ostala iba víriaca temnota, no emócie, ktoré sa mi prelievali mysľou jej nezodpovedali. Bol som.. šťastný. Zmierený zo všetkým, cítil som tichý kľud Vesmíru. Bol som... ako keby povznesený. A nikdy viac som sa nezobudil taký spokojný. Prebral som sa odpočinutý, vyrovnaný, pripravený. Moja smrť nebola nočnou morou...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odvtedy som zmierený z tým, čo raz prísť musí. Zistil som si (v každom sne je štipka pravdy) že to nie je nič strašné. Ako vraví Gandalf, death is just anothere way that we must walk on... 

Jozef Luhový

Jozef Luhový

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, ktorý celkom náhle zistil, že bez písanie nedokáže existovať. Zoznam autorových rubrík:  Mojimi očami...všetky svoje lásky...Moja tvorba

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu