reklama

Myšlienky

Hlava moja, čo sa to len s tebou robí?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Trápia ma nehotové myšlienky. Možno to poznáte, temné nutkanie niečo urobiť. Niečo nesmierne dôležité. Skvele to vystihol pán Poe v Jame a kyvadle. Polovica myšlienky, ktorá trýzni mozog až do chvíle, keď sa ukáže v plnej kráse a vtedy vám možno zachráni život...

Skúšal som to nakresliť. Vyšli z toho veľmi pekné veci, ale nepokoj trvá. Pokúsil som to napísať. Nikdy mi to nešlo s väčšou chuťou, ale aj tak to nie je ono. Pustil som si hudbu, tá vyvolala iba ďalšie otázky. Spýtal som sa seba, nastal ešte väčší zmätok. Láska iba bezmocne pokrútila hlavou, kamarát na mňa hľadel s nepochopením. Od učiteľa sa mi dostalo iba pár psychologických kecov. Sny mlčia a ja som bezmocný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Konečne zisťujem pravý význam toho, čo raz povedal jeden múdry pán. Tam niekde za civilizáciou číha Podvedomie. A chce na svetlo. Trochu sa obávam, čo sa to vlastne v tej príhodnej chvíli objaví...

Jozef Luhový

Jozef Luhový

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent, ktorý celkom náhle zistil, že bez písanie nedokáže existovať. Zoznam autorových rubrík:  Mojimi očami...všetky svoje lásky...Moja tvorba

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu